Klick-Interim

Het klinkt klein, maar het werkt groots: persoonlijke aandacht. Klick-Interim maakt daarmee het verschil. Aandacht voor de opdrachtgever, de vacature, de kandidaat. Maar vooral ook de verwachtingen die vaak off-the-record worden uitgesproken…

Met 15 jaar ervaring op zak, startte Marja Padberg Klick-Interim in 2009, om de ‘Klick’ op eigen wijze te realiseren. Een klick die verder gaat dan een succesvolle werving & selectie of tijdelijke detachering voor een project. Juist de lange termijn relatie maakt ons werk waardevol voor alle partijen.

Integriteit en zorgvuldigheid

Ze zijn voor Klick-Interim onlosmakelijk met elkaar verbonden. Zo hechten wij grote waarde aan transparante en eerlijke werving- en selectieprocedures, daarom hanteren wij de NVP sollicitatiecode. Gaat het om headhunting? Dan benaderen we kandidaten actief en discreet. Ook kunt u van ons verwachten dat we werken volgens vereiste protocollen, binnen uw vakgebied. Zo zijn we VCU gecertificeerd en maken we bij detachering een aanvraag en RI&E op. We volgen de ABU-cao.

Efficiënte werkwijze, juist voor ú

We hebben efficiëntie hoog in het vaandel. Daarom werken wij samen met HelloFlex. Zij voldoen aan de hoogste normen en eisen die er zijn op het gebied van personeelsbemiddeling, waardoor maatwerk mogelijk is. Uiteraard krijgen kandidaten alle benodigde aandacht en voorzien we hen van middelen, zoals: – Informatieboek Klick-Interim. – Benodigde Persoonlijke Beschermingsmiddelen. – Overnachtingen en routeplanners wanneer medewerkers ‘in de kost’ gaan. – Evaluatie-momenten.

Interesse aangewakkerd?

Neem vrijblijvend contact op en ontdek wat Klick-Interim voor u kan betekenen.

info@klick-interim.nl