Vacature Project Planner m/v

Locatie:

Contract:

CAO:

Klant:

Bijzonderheden:

Nieuwegein

Vast, contract voor 1 jaar

Eigen CAO

Zij ontwerpen, financieren, produceren en bieden service en onderhoud aan duurzame brandstof installaties

Zij zijn een energieke, dynamische organisatie en bevinden zich in een professionaliseringsfase waarin processen en kaders nog in ontwikkeling zijn. Dat geeft veel ruimte en vrijheid om de functie op een eigen manier in te vullen en je in zetten bij diverse projecten.

Als Project Planner ontwikkel  je een projectplanning met  de stakeholders, waaronder je collega’s uit het projectteam en  betrokken derden zoals onderaannemers.

Je bezit goede communicatieve vaardigheden omdat je de planning bewaakt en bijstelt in overleg met alle betrokkenen. Het doel is om een efficiënte, tijdige en oplevering te bewerkstelligen met maximale winst. Door correct te informeren en afwijkingen te signaleren kan een optimale samenwerking en dito resultaat worden neergezet.

HOOFDTAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Een planning maken voor de projectactiviteiten, in samenwerking met projectmanagers, teamleden en onderaannemers;
  • Ontwikkelen van geïntegreerde projectplannen en overzichten;
  • Planningsinformatie verzamelen van het projectteam en kritische voortgangsvragen stellen;
  • Analyseren, identificeren en bewaken van knelpunten in de (algemene) planning en daarna het ontwikkelen en voorstellen van verbeteringen en/of oplossingen;
  • Analyse van de impact van de verschillende (deel)projectplanningen op elkaar en proactieve rapporteren van knelpunten.
  • De projectmanager, teamleden en andere betrokkenen voorzien van bijgewerkte informatie over de planning;
  • Het inzichtelijk maken van de voortgang van projecten en het bieden van overzicht van de planning voor de projectteams en het managementteam;

COMPETENTIES

  • Proactief en flexibel
  • Gestructureerde manier van werken
  • Werkt goed binnen project- en deadlines
  • Sterke communicatievaardigheden
  • Klant- en servicegericht
  • Accuraat

ONDERWIJS & VAARDIGHEDEN

  • Een bachelordiploma, bij voorkeur in technische richting
  • Ervaring met Primavera en Microsoft Project
  • In staat om resourceplanning op te bouwen en te analyseren;
  • Ervaring met werken in projecten en projectmanagement;
  • Flexibel, analytisch, detailgericht, probleemoplossend vermogen, resultaatgericht;
  • In staat om zelfstandig te werken, maar ook een sterke teamgerichte houding;
  • Vermogen om planningsoverleg en vergaderingen te leiden en initiatief te tonen;
  • In staat om collega’s te motiveren en te motiveren en hen proactief te benaderen.

OVER DE ORGANISATIE

De organisatie is een internationale aanbieder van schone brandstoffen met als doel schadelijke emissies te voorkomen. Zij ontwerpen, bouwen, financieren, onderhouden, exploiteren en onderhouden openbare en particuliere tankstations voor LNG, CNG, biomethaan, waterstof en elektrische oplaadpunten voor bedrijven en overheden. Met meer dan 10 jaar ervaring als systeemintegrator beschikken zij over de gegevens, knowhow en middelen om schone brandstoffen beschikbaar en betaalbaar te maken. Zij streven ernaar om 100% schoon transport in 2030 mogelijk te maken door innovatie en samenwerking met onze partners. Samen zorgen ze ervoor dat de transitie naar nul emissies vandaag kan beginnen.

De organisatie is de afgelopen jaren gegroeid van een kleine maar machtige startup in Nederland tot een internationaal bedrijf met meer dan 100 werknemers verspreid over vier landen (Duitsland, Frankrijk, België en Nederland).

Zij bieden een gedreven, open, informele werkomgeving met een persoonlijke aanpak. Het streven naar een duurzamere wereld begint met het ondersteunen van de persoonlijke groei van de medewerkers. Het is een werkplek waar je de beste versie van jezelf kunt worden.

Zij bieden de mogelijkheid om voorop te lopen als het gaat om uw eigen ontwikkelingstraject. Ze bieden u een duurzame omgeving die optimale ondersteuning en vrijheid biedt om uw persoonlijke doelen te bereiken.

 Geïnteresseerd?

Stuur uw CV met 2 referenties met uw wensen naar info@klick-interim.nl of bel met Marja Padberg 06-10985160 wanneer er nog vragen zijn.

.